Bu formu bitirebilmek için tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.

Anket Amacı

Bu anket, Reformer Pilates üyelerimizin genel memnuniyet durumlarını, beklenti ve isteklerini, fizyoterapistlerimizin eğitim kalitesine dair görüşlerini ve seans ortamına yönelik geri bildirimlerini toplamak amacıyla hazırlanmıştır. Cevaplarınız, hizmet kalitemizi artırmamıza yardımcı olacaktır. Anket yaklaşık 5-10 dakikanızı alacaktır. Cevaplarınız anonimdir ve gizli tutulacaktır.

Katılımcı Bilgileri

1. Yaş Aralığınız
2. Pilates Üyeliği Süreniz:

Genel Memnuniyet

3. Genel olarak Reformer Pilates deneyiminizden ne kadar memnunsunuz? (1: Hiç Memnun Değilim - 5: Çok Memnunum)
4. Beklentilerinizin karşılanma düzeyi hakkında ne düşünüyorsunuz? (1: Hiç Karşılanmadı - 5: Tamamen Karşılandı)

Eğitmen Kalitesi ve Ders İçeriği

5. Seanslarınıza Giren Fizyoterapistler (Birden Çok Seçim Yapabilirsiniz.)
6. Seanslardaki hareket ve egzersizlerin anlatımı açık ve anlaşılır mı? (1: Çok Yetersiz - 5: Çok İyi)
7. Fizyoterapistlerimizden aldığınız bireysel geri bildirimlerin kalitesini nasıl buluyorsunuz? (1: Çok Yetersiz - 5: Çok İyi)
8. Seans içeriklerinin çeşitliliğini nasıl değerlendirirsiniz? (1: Çok Tekdüze - 5: Çok Çeşitli)
9. Seanslar fiziksel kondisyonunuzu geliştirme konusunda başarılı mı? (1: Çok Başarısız - 5: Çok Başarılı)

Diyetisyen Desteği ve Ölçüm-Analiz

10. Diyetisyenimizden aldığınız bireysel geri bildirimlerin kalitesini nasıl buluyorsunuz? (1: Çok Yetersiz - 5: Çok İyi)
11. Diyetisyenimizden aldığınız beslenme planlarının uygulanabilirliği hakkında ne düşünüyorsunuz? (1: Çok Başarısız - 5: Çok Başarılı)
12. Diyetisyenimizden tarafından sağlanan ölçüm ve analizlerin yeterli olduğunu düşünüyor musunuz? (1: Çok Yetersiz - 5: Oldukça Yeterli)

Ortam ve Ekipman

13. Seans ortamının temizliği ve hijyen koşullarını nasıl değerlendirirsiniz? (1: Çok Kötü - 5: Çok İyi)
14. Kullanılan ekipmanların çeşitliliği ve kalitesi yeterli mi? (1: Çok Kötü - 5: Çok İyi)

İletişim ve İdari Süreçler

15. Rezervasyon ve program bilgilendirmesi (ders saatleri, iptaller vb.) hakkında ne düşünüyorsunuz? (1: Çok Yetersiz - 5: Çok İyi)
16. Kurum personelinin (danışma vb.) iletişim tarzı ve yaklaşımı nasıl? (1: Çok Olumsuz - 5: Çok Olumlu)

Fiyatlandırma ve Üyelik Memnuniyeti

17. Üyelik ücretlerinin aldığınız hizmetle uyumunu nasıl değerlendirirsiniz? (1: Hiç Uygun Değil - 5: Çok Uygun)
18. Üyelik avantajlarının (büyük paketlerdeki indirimler, ücretsiz diyetisyen seansları vb.) yeterliliğini nasıl buluyorsunuz? (1: Hiç Yeterli Değil - 5: Çok Yeterli)

Görüşleriniz

*Zorunlu Değil
*Zorunlu Değil